Träning

Så har man gjort sin första fotbollsträning på HUR länge som helst. jag har inte direkt varit sugen på fotboll efter skadan som Andreas "Benknäckarn" Mattsson åsamkade mig. men de senaste 2 månaderna så har dragningen efter fotboll bara ökat och nu så kunde jag inte hålla mig längre så jag åkte iväg och tränade.

Jag var helt sjukt ovan med bollen, både med händerna och fötterna. men det kommer nog:) har som sagt knappt rört en boll sen den 17 juni förra sommaren. men efter omständigheterna så gick det väl helt ok:P det var riktigt kul:) träffa gänget igen och lite nya, och dessutom få spela lite boll:P

Nästa träning är på tisdag och då vet jag vem som kommer vara närvarande. dessutom så ska jag med på träningsläger mellan den 17 och 19 April. på Åland. få spela på konstgräs inomhus! den hallen är grymt fin och helt underbar att spela i.

nog snackat om detta.

Ciao
/J

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Sv: Världens Bästa Tiger !

2009-03-27 @ 08:14:09
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Isabella

sv: jaa det borde du kunna svara på, vad gör jag i sängen? du som sover bredvid mig ibland xD

<3

2009-03-27 @ 18:53:16
URL: http://binabinabina.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Kul att du äntligen börjat och att det känns roligt. Det här du värd.

2009-03-29 @ 17:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0