vad händer?

har inte bloggat på några dagar nu.. det beror på att jag har haft en del att tänka på som har gjort mig rätt så nere... men nu skall det bli ändring på det!

jaja nu ska jag skriva det jag ville skriva.

jag undrar vad som händer... förstår du inte? varför kan du inte se felen du gör? kan du inte bara försöka vara positiv till någonting? det spelar ingen roll vad man gör så är allt fel! och det där j*vla drickandet, det förstör så förjävligt! lägg ner det, jag lovar att det är hälften av alla problem, kan du inte bara förstå det? för min skull eller för vår skull. du förstår inte hur nära det är.  Jag vill att allt löser sig men för det så krävs det en enorm ansträngning från din sida. Jag skulle kunna göra vad som helst för att det ska bli likadant som förut men för att jag ska vara beredd att göra det så krävs det att du tar första steget. Snälla, kom ut ur ditt skal och väx upp! 

/J

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill att du ska veta att jag finns här om du vill prata med någon.. jag förstår att det känns wierd, men jag finns här om du behöver.

2009-03-08 @ 21:40:18
URL: http://juhunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0