Veckan

Nu känner jag för att göra en summering av mitt lov, jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag försöker börja i ena änden och sluta i andra.

Lovet började med en riktigt mysig helg, jag och älsklingen åkte på bio på lördagen, där vi kollade nya Wallander. den var helt klart sevärd. på söndagsmorgonen så blev jag väckt av att pappa ringde och sa att jag skulle bli tvungen att jobba i Vaxholm under dagen, så det var bara att klä på sig och åka iväg med honom dit. när jag väl var där så fick jag en egen bil och så fick jag en minimal karta där alla ställen jag skulle skotta, salta och sanda var.  jag höll på att bli galen! jag har kanske varit i vaxholm 10 gånger och jag har kört där en enda gång. det var enkelriktat åt vilket håll jag än körde kändes det som:P som tur var så har man ju en "saftblandare" på taket så efter ett tag så tröttnade jag och drog på den och körde mot de reglerna(A). men efter 8 timmar av letande, skottande, sandande och saltande så åkte vi hemåt. måndagen och tisdagen fortsatte på samma sätt som söndagen men med skillnaden att jag nu faktiskt hittar inne i vaxholm:)

Dagarna har faktiskt varit riktigt sköna, man går runt där i kylan, fixar det man behöver göra och tjänar pengar på det=) är man kommer hem så är man iofs trött men vad gör det? man äter sover och jobbar dagen efter igen:) och man tjänar pengar på det!

Onsdagen spenderade jag hemma, jag spelade och kollade Champions league. Torsdagen blev också en soft dag, jag åkte och klippte mig, morsan slingade senare håret på mig också (blev riktigt nöjd). Fredagen blev även det en jobbdag, men när jag väl var hemma så hjälpte jag farsan att flytta ut lite saker ur lägenheten, på kvällen så jobbade jag på friskis. lite senare så kom Älsklingen och gjorde mig sällskap där:) vi bestämde att vi skulle gå och käka på Antep efter att jag hade låst och larmat. problemet var att det var inte det lättaste att larma den här gången.. kortläsaren vägrade ta mitt kort ordentligt så det tog upp emot 40 försök innan jag lyckades larma det ordentligt.. men efter det så bar det av till Antep, där vi som vanligt blev mottagna med bästa service! (om du inte käkat där så måste du göra det.) maten var grymt god och sällskapet var väldigt trevligt:)

efter att ha Skjutsat hem Isabella så var jag hemma runt 23 tiden och var då hyffsat trött men efter lite plågande så lyckades jag hålla mig vaken till 1 tiden tror jag.

sen så resten av helgen kunde ha varit roligare.

Btw tack än en gång för hjälpen med designen Sara =) (kolla in hennes blogg här http://tiger.blogg.se )

Aja nu är det tillbaka till skolan men vem vet, det kanske blir kul? jaja man får göra det bästa av det iaf:)


(L) Isabella

Ciao!
/J

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Varsågod. NP! :)

2009-03-02 @ 08:06:43
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0