Änglar och demoner

Nu kommer en liten recension av Änglar och demoner som jag och min bror tillslut lyckades hinna till igårkväll.

för att göra det i korta drag så att jag inte råkar förstöra för någon så var filmen väldigt bra om man ser det som en ren film. den har spänningen, historien, skådespelarna, miljöerna. allt. men om man som jag är en Dan brown älskare så är filmen kass! Scenerna stämmer inte med boken, personerna gör inte de saker de gör i boken, saker är ändrade. jag vet att filmer inte kan göras som en bok och att man måste hoppa över en hel del. men man kan inte ändra i historien... då förstör man historien.... det är lixom inte samma sak längre.. så ni som har läst boken får ha överseende med flera saker i filmen om ni ska se den.. men den är fortfarande sevärd!

det var min korta recension;P

/J

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Har frågestund på min blogg just nu så ställ gärna en eller några frågor. Jag svarar på alla frågor imorgon :).

2009-05-16 @ 16:32:37
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

ja har inte läst.. så ja kan se!

2009-05-18 @ 23:11:58
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0