Benhinnor

nu ska jag klaga lite känner jag, jag har alltid haft problem att byta underlag och skor. både i vanliga livet och när jag spelar fotboll. Mina benhinnor rasar direkt när jag byter underlag.. Förra tisdagen, alltså en vecka sedan. så spelade jag en match med järndobbar, det gör ju såklart så att det blir ett hårdare underlag. sedan dess så värker mina benhinnor hela tiden... uppvärmningen och matchen i fredags var helt sjuk..kunde knappt stödja på det.. tillslut så slutade hjärnan att tänka på det och smärtan försvann. men det tog sin tid.. från och till just nu så somnar benhinnorna.. det är så jäkla skumt:S känns konstigt som fan och gör ont..

 

aja jag vet att det enda jag kan göra är att försöka att inte gå på asfalt och ha mjukare skor när jag spelar men det är så  jäkla jobbigt när det kommer direkt jag behöver använda annat.. inte ens en gång funkar det lixom..

 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0