Besvikelse!

efter en grymt bra start på dagen så började allt gå utför redan efter bussturen in till Norrtälje.. sen när jag kom till skolan så blev det bättre efter att ha haft lite ork att göra nåt i skolan och senare en skön lunch ute med Patrik, Hedda, Robin och Dan! sallad is the shit när man käkar ute!  sen blev det upp till skolan igen för att göra ett praktisk prov i data/nätverkskunskap.. det gick inge bra... jag löste det tillslut men använde för mycket tid så att jag valde att avbryta provet för att göra det på måndag istället.. Läraren tyckte att det var ett bra val att göra så för att inte sitta och stressa och sen inte ha tid för att sen ändå inte nå upp till MVG pga tidsbrist.

jag deppar inte allt för mycket över det även om jag lackade ur totalt på mig själv efter provet.. sen kom jag hem och blev tvungen att dra iväg till träningen(matchen direkt. efter att ha suttit och tittat på första halvleken av b-lagsmatchen så drog jag hem. nu sitter jag här och har precis läst en sak som har gjort mig extremt besviken.. nu kommer den personen i fråga få kämpa för att få min respekt igen..

aja nu ska jag sluta deppa och gå och dricka vatten! det blir ett positivare inlägg senare!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0