dålig start, perfekt avslutning

precis som överskriften säger, så var min träning idag. det började med att jag efter att ha använt en halv tejprulle på tummen gick ut på planen och började värma upp. vi gjorde lite lätta saker. senare så blev det avslut och lite inlägg. vi började med vanliga 1 mot 1 situationer där anfallaren skulle försöka ta sig förbi en försvarare och sen göra mål. efter att ha släppt in 4 av de 5 första som gick på mål så lackade jag ur totalt på mig själv, om jag var en utomstående så skulle jag nästan tro att jag var schizo. jag blir iaf förbannad och skäller ut mig sj och tänker samtidigt igenom vad jag måste göra annorlunda.

Det var precis det jag behövde, nästa boll gled jag ut med en mördarblick på och plockade utan pardon, efter det så släppte jag inte många bollar vilket kändes grymt med tanke på tummen och allt!

men imorgon så är det hemma match igen, vi möter LEIF klockan 19:00. ett tips, Be there!


nu är det sängen som gäller.
Ciao
/J

Kommentarer
Postat av: Sara

AAAASBRA!

2009-05-08 @ 12:07:39
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Jocke

japp! kändes grymt ! och idag är det match! taggad som få!

2009-05-08 @ 12:42:49
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0