Det gick som det gick

vad säger man ? provet gick som det gick... jag är besviken på mig själv.. fick bara ett G+.. hade hoppats på minst VG. men nu är det bara att ladda batterierna till det praktiska provet nästa måndag! det måste sitta.. jag ska bara plugga lite Subnetting och så innan jag ska göra det.

dagen har annars bestått av att jag åkte för att träna, men fick åka och spela match istället.. han som skulle stå i B-lagsmatchen var sjuk.. jag hade hoppats på att få slippa pga att min tumme har blivit värre, jag hade behövt ladda inför matchen som vi ska spela på fredag med A-laget.  Vi åkte iaf iväg till Markim för att lira, vi var 11 spelare ^^ 12 egentligen men den sista tränar inte och var bara ombytt för sakens skull.. halva laget bestod av 95:or och 94:or så det är inte så konstigt att vi förlorade med 4-1 .. men men det är bara  en b-lagsmatch.

Nu sitter jag här vid datorn och har fått lite klagomål på att jag uppdaterar dåligt! så jag ska försöka ändra på det nu. jag har bara en sak kvar i skolan sen ger jag upp den för i år. så då ska jag kunna ha lite mer tid för bloggen och så.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0