..

Sluta klaga, när ska du växa upp? du blir inte bättre, du kommer inte bli bättre av det du gör. snart kommer du stå väldigt ensam, du kommer ha långt till alla.. hur ska du då orka ta tag i ditt liv? vi har försökt hjälpt dig på alla sätt vi kunnat de senaste åren men du har inte tagit emot hjälpen.. du har ljugit, för dig själv och för oss. varför? det blir ju bara värre i slutändan. du har hela tiden pratat om att du är så ärlig, men ju mer jag märker och får reda på så är det inte sant. tro inte att jag sitter tyst vid bordet och bara tar allt. jag sitter där och väntar på det rätta tillfället att komma ut med allt jag vill, den dagen kommer närmare och närmare, du förstår det inte. du har inte förstått  på många år. du är inte så som jag minns dig. du var en älskande person, en helt underbar person, du brydde dig du ville vara där och du gjorde ALLT för att vi skulle må bra, jag vill bara ha tillbaka dig som du var då. är det möjligt? jag tror det och jag kommer aldrig sluta tro på det, men som det är nu så har du långt. jag vill ha tillbaka dig som du var förut, VI vill ha tillbaka dig som du var förut. jag vill inte ha det som det är nu, då känns det som att jag inte vill ha någon kontakt alls. varför ska man ha kontakt om man bara skadas av det ? för mig känns det helt fel iaf.

jag vet att du inte läser detta, eller jag tror det iaf. jag hoppas att jag har fel, för om jag har det så kommer du kanske förstå hur det egentligen ligger till. jag vill dig inget illa men jag vill inte skadas heller, ta tag i dina problem och försök. för min skull, din och alla andra i vår närhet.



Det där var ganska skönt, att skriva av sig lite ilska och besvikelse. jag hoppas det kommer fram till den personen det gäller.

godnatt

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0