Eurovision Kval Nr 2

nu har man lyssnat på alla låtar. jag måste säga att det är som vanligt en massa skit! men Nr 2 Irland hade en rätt fartfylld låt iaf nummer 16 Albanien hade en bra låt också.

Sjukaste måste vara den sista låten. Nr 19 Holland/Nederländerna
Porrigaste dansen vinner Nr 17 Ukraina (hon slog ut Lena ph:s pole dancing ganska rejält^^)
coolaste dansen var Nr 16 Albanien. Hur lyckas man det det de där korta snubbarna gjorde? sinnessjukt men najs.

men eftersom jag sitter och tittar nu så måste jag säga att mellanspelet mellan röstningen och resultatet är det absolut sämsta! vem orkar titta på olika folkdanser...? inte jag iaf.

sen har jag en sak till.. varför är det inte tvång på att det sjungs på engelska? INGEN fattar ju vad något av länderna sjunger om de har sitt egna språk... så jäkla trist...

det var allt för mig just nu tror jag.

/J

Kommentarer
Postat av: Isabella

jag gillade också nummer 2 :)

2009-05-15 @ 16:23:48
URL: http://binabinabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0