hemma

nu sitter jag här hemma, nånting jag verkligen inte har tid med! det är så få dagar kvar i skolan och just idag skulle jag hållt i min jympalektion, haft prov i jympa och haft slutprov i datakursen (praktiska provet). men jag kan verkligen inte åka till skolan. varför sitter ni och frågar er nu. ni tycker det bara är att åka till skolan men till saken hör är att jag spydde igår... idag mår jag bra men jag har som princip att inte åka till skolan dagen efter för att det smittar upp till ett dygn efter.. jag själv HATAR folk som kommer till skolan dagen efter dem spytt. de säger att de mår bra nu, men kom igen nu, ni smittar ju alla runtomkring er.. så jag tänkte inte göra likadant som de. men imorgon så är det ingen fara så då åker jag till skolan, även om jag bara har en lektion då:P

så idag ska jag försöka gå upp de 2 kilona jag tappat sen igår xD det lär ju inte gå så bra men jag måste ju försöka^^ det är bara att börja laga  mat och äta!

ja det var väl allt för nu tror jag ? eller nej, jag vet att det är ett grymt väder ute så jag ska lägga mig på altanen och sola och läsa en bok. det var väldigt länge sen jag läste en bok så det ska bli väldigt avslappnande och trevligt! :)
Nån som har nåt tips på en bra bok?


/J

Kommentarer
Postat av: DROTTNINGEN

ahahah du är en riktig myspelle du :D spyr och har dig

2009-05-25 @ 17:04:26
URL: http://denisevs.blogg.se/
Postat av: Isabella

nej du minns fel :P PC City i uppsala ligger precis bredvid ikea så det är inte långt att gå :) man kan parkera utanför. men nu har jag ju inte lämnat in den.

2009-05-25 @ 17:36:21
URL: http://binabinabina.blogg.se/
Postat av: Isabella

nä busshållplatsen i uppsala ligger också bredvid där :)

2009-05-25 @ 18:03:11
URL: http://binabinabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0