Nationella provet

Sådär, då var nationella provet klart i engelska B, äntligen! läsförståelsen och lyssningsdelen gick riktigt bra. känns som att jag bara missade en sak på hela den delen så det måste bli bra. men men tyvärr så brukar man ju få kasst betyg om man tycker att det gått bra på provet. nu blir det till att hålla ett fysikföredrag eller rättare sagt jag ska bara hålla i det tekniska, Oskar och Kristoffer ska hålla i själva föredraget. sen blir det till att åka hem tidigare för att fixa med allt hemma inför visningen av huset och senare så blir det som jag nämnt tidigare en match ikväll mot LEIF.

skriver senare

ciao
/J

Kommentarer
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

Vart tog alla vettiga inlägg vägen?? Typ när du blir upprörd på nåt och måste få ur dig lite illska.. :P

2009-05-09 @ 12:55:45
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Jocke

jag har som sagt haft problem med handen (har) så jag har inte velat skriva så mycket då. men jag har några saker som jag sitter och lurar på =) jag lovar, det kommer!

men ge mig gärna lite förslag på vad jag ska skriva om så kommer jag ha det i åtanke.

2009-05-09 @ 17:54:44
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0