Premiär

Idag är det Premiär för Änglar och Demoner. och jag som är en extremt trogen Dan brown läsare måste ju kolla på filmen på premiärdagen! jag och broder drar iväg vid 20:00 för att kolla på den. så nu hoppas jag bara på att den är så bra som boken (det lär den ju inte vara men man kan ju alltid hoppas på att den kommer upp till 50%)

Det skulle även ha blivit studentskiva ikväll men efter återbud av sällskap så blir det inget med det. det blir så tråkigt att gå själv. men det är ganska skönt, jag behöver sova för att orka med resten av veckan.

jag skriver mer när jag kommer hem, jag ska hoppa in i duschen nu!

/J

Kommentarer
Postat av: Isabella

hur va filmen nu då? :) kan du rekommendera den? :)

2009-05-14 @ 20:49:13
URL: http://binabinabina.blogg.se/
Postat av: Karin

Du missade en grym skiva iaf ;)

2009-05-16 @ 16:13:16
Postat av: Jocke

haha ok ;) va den verkligen grym eller försöker du bara göra mig avundsjuk ? ;)

2009-05-17 @ 18:22:44
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0