Söndagen

Söndagen har bjudit på mycket blandad kompott. det hela startade med att jag började vixa inför visningen som vi hade idag. märkte ut tomten så att man skulle se vart gränserna gick och fixade rummet och lite så. fick då också en hel del sol på mig även idag vilket är riktigt skönt. Visningen var inte förens vid kvart över 3 så jag fick även vara ute och lira lite boll med bröderna.

Under visningen så drog vi till Anders (fabror) & Annette (räknar henne som min faster även om det inte är möjligt egentligen^^). där käkade jag, mamma och mattias middag. Kyckling grönsaker och lite annat smått och gott. när vi väl kom hem sen så tog jag det lugnt innan alla drog iväg för att bada, så då var man själv kvar.

då fick jag för mig att jag skulle sticka ut och springa för att bli av med min irritation som jag gått och burit på hela dagen. så 4-5 km senare och benhinnor som värkte så jag inte kunde stödja på dem så kände jag mig duktig och glad igen!

nu sitter jag här och funderar på att sova i vetskapen av att jag har varit duktig nog att springa (till saken hör är att jag hatar att springa)

vi får se hur det blir med det. men jag vet att imorgon så blir det ett prov i skolan och sen inget mer, gymmet efter och sen hemresa:)

hörs imorgon folks! Gnite

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0