Spotify

Jag skaffade mig ett konto på Spotify för ett tag sen, nu så tänkte jag att jag skulle testa om det fungerar att köra spotify via USB minne på skolan.

nu tänker kanske vissa av er som läser "vad är det för sopa? klart att man kan göra det! och han går teknik....." men  det är klart jag vet att det fungerar att köra program via ett USB minne. problemet är att vi har ett säkerhetsfreak till nätverksadministratör, det går inte ens att installera Java på datorerna och när jag försökte köra Firefox via USB minnet så fick inte programmet tag i Internet.. så det var det jag trodde skulle bli problemet med Spotify.



men nu sitter jag här och lyssnar via Spotify. Adminen har alltså missat det;) ni  får väldigt gärna tipsa mig om artister och grupper som är sköna att lyssna på genom en kommentar!

/J

Kommentarer
Postat av: Isabella

aha du har fixat det nu :D

2009-05-06 @ 20:18:35
URL: http://binabinabina.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra musik..

Theraphy - Dianne

Nickelback - Rockstar

David Shuttrick - Blå Container

Robert Broberg - How do you feelmjölk idag?

Robert Broberg - Jag älskar dej ditt helvete

Melissa Horn - Har du en famn för mig

Melissa Horn - Långa Nätter

Queen - Crazy little thing called love

Imperiet - Var é vargen?

Rikard Wolff - Solkräm

Supertramp - Bloody well right

Supertramp - Dreamer

Detektivbyrån - Om du möter varg

Metallica - One

2009-05-08 @ 12:06:59
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0