The Rock

Jag var precis påväg isäng när jag såg att en av de absolut bästa filmerna som någonsin gjorts kördes på 4an(A)  så vad gör man då? jo man sätter sig och kollar och glömmer bort tiden. iofs så märkte jag ju av tiden nu när det var reklam men ni fattar vad jag menar.

The rock är en Action rulle som jag rekommenderar varmt till alla! det är grymma skådespelare med i den, Ed Harris, Nickolas Cage & Sean Connery är 3 av dem. Filmen handlar om hur en ex-general tar 81 gisslan på det nedlagda fängelset alcatraz även kallat The Rock. resten får ni kolla själva ;)

nu ska jag kolla klart och sen sova, eller bara sova kanske.

Btw, Imorrn blir det gymmet känns det som!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0