trötter

just nu sitter jag här och är jäkligt sliten, jag har packat och städat sen i fredags eftermiddag, jag har dessutom spelat en riktigt dålig match (hela laget var dåligt). lördagen så fixade jag hemma och körde sopor och plockade sten^^ vi har lagt sten utanför huset (bilder kommer imorgon hoppas jag!). senare på kvällen så blev det en tripp till Sara för att käka Tacos, kolla på robinson och prata. lika trevligt som vanligt!:)   vi får se när vi ska ta den där Helgen Sara, som du sa "snarast"!

Söndagen & måndagen var precis som lördagdagen, stenbärning och packning. Måndagen bjöd dessutom på en trevlig stund i Lohärads bygdegård, Sara och hennes klass hade satt upp musikalen RENT. allting var riktigt bra rakt igenom, det var synd att ljudet började dryga på slutet men det gick att höra iaf!

Idag så har jag fortsatt hemma och senare så blev det träning och match med laget, jag skulle stå över matchen pga att vi har a-lagsfight på fredag. det var nästan så att jag fick hoppa in som utespelare pga sjukdomar men jag klarade mig;) även om det hade varit grymt kul:P

Nu har dessutom Sverige gått vidare I eurovision song contest, så nu får vi hoppas att vi slipper kvala nästa år.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0