Valborgsmässoafton

Nu ska jag försöka skriva om alla mina dagar som jag inte hunnit skriva på.

Dagen började med att jag besökte sjukhuset för att lägga till en till skena runt tummen så att jag skulle slippaslå i de hela tiden och göra illa den. det tog cirka 1 timme innan det var löst, men vilken skillnad det var på att ha tummen gipsad och att inte ha den gipsad. sen drog jag vidare till skolan där det väntade en del kemiarbete och så. mösspåtagning blev det senare. tyvärr så sög den! jag har aldrig varit med om ett sämre arrangemang. helt jävla kasst. man hörde ingenting av vad som sjöngs och spelades eller så.

jag hade även ringt på en bil som jag var intresserad av och efter att ha provkört och kollat på den så hade jag bestämt mig för att köpa den. han som sålde den sa att den var min utan problem och jag blev riktigt glad. så jag drog vidare till Hedda för att grilla och ta några kalla med Adrian, Patrik & Hedda. efter lite öl och mat och guitar hero (hur svårt som helst med en gipsad hand men det gick) så gick vi ned till trädgårn för att festa lite. kvällen flöt på bra men med lite saker som va dryga.  efter 2 efterfester eller vad man nu ska kalla dem så slutade det med att jag sov hos en polare från nian (Jonte) riktigt sjyst av honom att låta mig sova där!

morgonen efter så kom beskedet jag inte ville ha.
han som skulle sälja bilen hade sålt den till en annan och i och med det så bröt han avtalet.. synd att jag inte hade det inspelat:P

/J

Kommentarer
Postat av: johan

Vad var det för bil ?

2009-05-09 @ 07:39:42
Postat av: Jocke

det var en hmm Mazda V6

2009-05-09 @ 17:57:03
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0