Bra tippat, nästan

God morgon alla!

idag så vaknar man upp med känslan, vad fan hände?
jag tippade 2-1 till Sverige.. jag hade dessutom fått rätt om båda våra mål blivit godkända..
Tyvärr så var det ena offside även om man vill förneka det. om den andra bollen är över linjen det kan jag inte säga, och jag fattar inte hur domaren kan göra det heller.. som Zlatan sa "han måste ha en JÄVLIGT vass syn!"

Danmark vann inte rättvist men dem vann... det är som sagt det som räknas i Sportens värld.
Domaren var kass åt båda hållen, helt ärligt. jag skyller inte på domaren, för det var inte han som gjorde så att vi förlorade egentligen. men han var ju SJUKT kass. åt båda hållen, blåste sönder matchen och förstörde ALLA närkamper, det kändes som en match med 6 åringar där domaren blåser för att någon ramlar på ett oknutet skosnöre! så värdelöst, vart är kampen ?

aja, Portugal körde senare över Ungern tyvärr så just nu finns vårt ända hopp hos Malta, MALTA! som inte gjort ett enda mål under detta kval. hahaha vi är som sagt utslagna ur kvalet för första gången sedan 1997... tragiskt..

Nu ska jag gå och försöka hitta nåt att göra under dagen!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0