bubbel

jag är precis hemkommen från Skolan, eller inte precis, jag har varit hemma i 1½ timme nu. jag startade precis uppfyllningen av bubbelkaret, ska bli skönt att bara glida ner och slappna av med en bok! Denna dag har varit svinkall, både i skolan och utanför, dessutom så har matten inte varit det roligaste.. så jävla svårt.. fattar ingenting av någonting typ. det är bara y prim och y bis och allt annat skit där hela tiden..  Derivera 1/cos2x^2 blablablabla..

fysiken gick bättre där löste jag iaf en 4-5 tal så det ska jag nog klara av iaf!

men nu låter det som att vattnet börjar komma upp till kanten, så jag skall gå och göra allt klart.

See u later!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0