God morgon!

God morgon! dagen började inte bra idag.. jag gick upp och körde bilen till farsan, så att han skulle kunna ta sig tilll jobbet. men när jag sätter mig i bilen så börjar det snöa ordentligt! nu har vi nån cm snö på marken.. jag har egentligen ingeting emot kylan och snön, men vad följer med snön? jo, slask.. det är nåt man kan vara utan! speciellt eftersom det håller på så länge..

Trött börjar man känna sig också, först så trodde jag det berodde på att vi börjar komma in i det här med skilda föräldrar och 2 olika hushåll. vilket gör så att man nu kan slappna av och det gör så man släpper ut all trötthet. men fan jag vet inte om det bara är det. jag tror att detta mörker gör sitt också. man blir lite deppig och så när det blir mörkt och kallt! men men nu ska vi inte vara sådana, solen började precis skina lite iaf!

 

Så ser det ut utanför just nu:)

 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0