Helgen i stora drag

Min helg var ganska händelserik. det började med att jag och Adrian gick ut i fredags, till saken hör är att vi inte har träffats på sjukt länge. pga. vissa saker, men det kommer bli bra! riktigt bra. det var iaf riktigt trevligt och vi åkte inte hem förens vid lite efter 1. jag somnade inte före halv 4 heller så.

Lördagen så blev det lagfest och utgång. utgången var misslyckad som fan men innan så var det riktigt trevligt och humöret var på topp.

Idag så har jag bara tagit det lugnt fram tills halv 5 då vi åkte och bowlade, nu sitter jag här och försöker slappna av, lite halvsvårt faktiskt :)

aja, vi hörs kanske senare!


Till er alla som har varit en del av den så tack för en sjukt skön och trevlig helg. Speciellt till dig Adrian!

Ps. Miss you

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0