Hemkommen

denna dag har varit hektisk.

Historiaprovet gick bra, var två frågor som vi inte berört på lektionerna alls.. men som tur var så kommer man ihåg svaret sen nian (Y)! jag svarade på frågorna och skrev en lite irriterad kommentar(A) var bara tvungen:P

efter att ha hjälpt Sandra med lite matte så åkte jag hem för att få låna bilen för att ta mig till träningen i Edsbro, påvägen upp så plockade jag upp Matte och Alex i Rimbo så dem kunde hänga med. fan vi måste dra iväg och göra nåt till helgen känns det som! vore trevligt.
Träningen kördes i snö/regn/hagelstorm. jäkligt kallt från början men sen när man fått upp värmen så ville man köra i enbart t-shirt och shorts. kanske tur att man inte gjorde det? jaja.

Nu sitter jag här hemma och har inte mycket för mig alls, undrar vad man skall hitta på. nån som har någe förslag ?

/J

Kommentarer
Postat av: sofia

va med mig :)

2009-10-13 @ 22:21:07
URL: http://suzesulile.devote.se
Postat av: sandradurefors

Ja..tack Jocke, väldigt snällt utav dig! ^^

2009-10-13 @ 22:28:14
Postat av: Jocke

sv: Visst var det Sandra ? :D

Squirrel!

2009-10-13 @ 22:29:04
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0