hemma

Nu sitter jag här hemma igen. skulle egentligen ha åkt in till skolan för att fortsätta jobba på historiaarbetet med Erica men hon hörde av sig här och sa att hon var sjuk:/ trist.. nu tycker säkert många att det är sjukt av mig att tycka det är trist att slippa åka in till skolan. men jag vill verkligen inte vara hemma så mycket som jag är.. det suger.. plus att om man har en gruppmedlem att jobba med  så blir det dessutom mycket bättre:)

aja nu ska jag se om jag ska rulla ner till centrum och kolla efter jobb. det borde väl vara ett bra sätt att få denna dag att gå va ? jag tycker det iaf.. ska bara skriva om mitt cv lite så att det passar många företag;)

/J



Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med uppdateringar Joakim Rödin ;)

2009-10-30 @ 18:25:12
URL: http://blameless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0