Kryper till korset.

Under Sveriges sista match under Lagerbäcks ledning så har jag suttit och nördat mig med Tobbe!
han har tjatat på mig lite att vi ska ta en match i Css, (Counter-strike source) ja, jag vet att det är nördigt men jag gav han det han ville ha! :D

till och börja med så kan jag säga att en vinst för mig skulle vara samma sak som om Malta skulle vunnit över Portugal ikväll, alltså ungefär 0,00000000000000000000000000001%

vi spelade iaf 2 matcher och jag förlorade första med 16-6, vilket för mig var grymt!
andra matchen så var det lite mer som det borde vara.. 16-1 blev det där^^

men Grattis Tobbe! det ska tilläggas att han spelat jämt mot Danmarks bäste spelare, så ja:P

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0