Lunch

Lunch, det är gott det. Mickis och Torun skulle dra och käka pizza till lunch, så jag hängde med. allting slutade med att det var jag Mickis, Torun, Emma och Frida som drog iväg till Norrtälje pizzeria. men pizza är enligt mig så jäkla äckligt så jag kan nästan käka vad som helst för att slippa det. dessutom så är Sallad jäkligt gott så det var det jag käkade till lunch, Ost & Skinksallad med vitlöksdressing.

Så nu sitter jag här, mätt och belåten. Fatboysen (ungefär samma sak som sackosäckar) är riktigt sköna att sitta i och läsa fysik vilket är precis det jag gör nu.

men jag ska fortsätta läsa lite fysik nu. matten börjar inte förens om 2½ timme så...

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0