Mat

jag är hungrig som en varg! känns som att jag kan käka en elefant eller 2.. eller ja kanske inte så mycket men en bebiselefant iaf. sitter uppe på rummet och lirar poker. idag har det inte gått jättebra direkt. men gårdagens plusstatistik gör fortfarande så att min helg är på plus. jag känner tacosdoften stiga upp för trappen.. luktar så enormt gott!
titta på denna lixom:O

 

Det vattnas i munnen av den bilden.. speciellt när man känner doften av det!

 

Aja nu ska jag ner och se om det finns nåt att hjälpa till med innan jag får börja äta upp det!

 

/J


Kommentarer
Postat av: Nej

Det var då jävligt roligt!

2009-10-04 @ 18:06:13
Postat av: Jocke

haha nej men va bra att du säger vad du tycker. undrar om du vågar visa vem du är också ? =)

2009-10-04 @ 19:21:36
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0