Soligt

Denna dag har varit bra och jag har bestämt att fortsättningen kommer vara det också!
Soligt, dock lite blåst, men med energin man får från en solig dag så spelar det ingen roll:) jobbet idag gick riktigt fort, kändes knappt att man gjorde nåt även om vi faktiskt gjorde det.

Jag och broder var hemma vid typ halv 5 och nu sitter jag och bara tar de lugnt, snart ska vi göra middag och efter det så ska jag dra iväg till gymmet, var ett par dagar sen jag var där, men har hållit igång med jobbet och fotbollen så det är nog inte så farligt ändå=) men det ska bli skönt att köra lite triceps och mage.

Nu ska jag fortsätta att inte göra någonting!

Hörs senare efter gymmet eller något!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0