Internet

I´m Up and running again!

ja, såhär är det, när jag var i skolan i tisdags så märkte jag att mitt internet inte var direkt snabbt.. så jag började misstänka att min kvot på 10 gb/månad hade överskridits. så efter ett samtal så fick jag det bekräftat av Tele2.

mina bröder har använt mitt internet.. de har använt upp cirka 20% av min kvot. aja det var ett misstag som de fått höra om nu;P

men iaf. när dem segade ner internetet så kunde jag inte ladda några sidor på internet.. kunde bara kolla min mail via mailprogrammet och vara ute på MSN, nåt mer gick inte..

men nu har jag fått nya fräscha 10 gig! underbart:D  jag lär inte hinna använda upp dem innan vi får vårt internet till huset inkopplat! (sker om typ 10 dagar)

Idag har jag iaf fixat i rummet och dömt en match, det är så jäkla kul att döma, speciellt när man känner att man gör bra matcher. förra matchen var riktigt bra och denna var inte långt ifrån, även om denna var lättare att dömma.

Motståndarlaget och deras tränare var typ lyriska efter matchen. (låter som skryt men lite stolt måste jag väl få vara ?:O). ska sägas att de förlorade dessutom.

jaja, nu ska jag sluta prata om det:)

jag funderar på att sova, har en lektion imorgon som jag kommer plugga hemma på istället, sen ska jag åka och kolla jeans (nån som vill med och kolla kläder?) och förhoppningsvis fixa lite mer i rummet.


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0