Godkväll!

då var det kväller igen, dagen har flutit på fort som F*n rent utsagt. började med att jag gick upp vid 10 snåret och fixade till mig inför fikat inne i stan med Emma, det blev en tur till café Bellman på hötorget. en kaffe och smörgås och mycket prat, ett skönt sätt att fördriva tiden på om ni inte har testat det ;)

aja nu sitter jag här och läser nyheter, läser om en av olyckorna från damernas störtlopp igår där Anja Pärsson kraschade. hon klarade sig finfint ändå och idag tog hon en bronspeng iaf, jäkligt bra gjort om jag får säga mitt!

men det värsta igår var ändå en Fransyska som jag faktiskt skrattade åt... det tar jag tillbaka nu!
hon hoppade ut och han ta tre stavtag innan hon ramlade och såg ut att bara sitta och vara förbannad.. men nu efter undersökningar så har de kommit fram till att hon slitit av korsbandet i vänster knä. en skada som i normala fall tar cirka 6 månader att läka efter operation och rehabilitering. en sjukt tung skada alltså.. jag länkar klippet HÄR.

Nu ska jag kolla lite OS innan jag ska lägga mig och sova! Godnatt med er! imorrn blir det OS kväll med Christian och Tobbe! ska bli riktigt najs! kommer "Live" rapportera från soffan!:D

Godnatt!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0