Godkväll

Godkväll alla!

Denna dag har faktiskt varit ganska skön, började med att jag ramlade ur sängen vid lite innan 6 (ska gå upp 05:20).. tog mig till skolan och hade nån lektion innan det blev en sallad till lunch med Tobbe och gänget (Tack för det Tobbe) jävligt sjyst att bjuda =)  efter ett antal timmars skitsnackande med ett helt gäng så bar det av mot gymmet och ett pass med bröst, Triceps och axlar. jag tänkte lägga ut lite bilder på lite övningar för dem lite senare. ska bara hitta bra bilder .

under kvällen så har jag inte gjort så mycket, suttit och tagit det lugnt bara.

nu vet jag inte men det kanske blir nåt spelande innan jag ska sova, imorrn blire Fysik och matte innan fotbollsträningen.

Bjuder på denna från Nyår!

Adrian, Minna och Jag!
/J

Kommentarer
Postat av: veronica

tjuvkikare;o ^^

2010-02-09 @ 13:43:52
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/
Postat av: Sara "Tiger" Andersson

=) Träningsbilder, jatack.

2010-02-10 @ 23:28:46
URL: http://tiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0