Lite om mycket

Efter att ha bearbetat anti-klimaxet efter att Sverige åkte ur Hockey turneringen i OS (vilket egentligen är HELA OS, ni som tycker något annat får ta den disskutionen med mig senare) så har jag fått tillbaka skrivviljan. Helgen har spenderats eller rättare sagt jag spenderar helgen med Adrian, hämtade hem honom efter skolan i fredags och sedan dess har vi inte gjort mycket nytta egentligen, vi har chillkrökat och sen idag så körde vi ett ordentligt gympass (vilket var skönt, jag tänkte skriva lite mer om det i ett senare inlägg). nu sitter han här och kollar på Smallville medans jag kollar runt på internet och chattar lite smått.


det har iofs hänt lite småsköna saker under dagen idag, jag tänkte dra ett citat från Middagsbordet.

Adrian: *lyfter gratängformen över några saker på bordet och placerar den en bit bort. samtidigt så stönar han till av smärta*
Jag: *tror att det är armarna som gör ont sen gympasset tidigare under dagen* så mitt svar blir lite smått "fan har du så ont efter gymmet?"
Adrian: "nej, jag sträckte låret" xD

ja , det kanske låter astråkigt i era öron^^ men fan så skönt det lät då:D att lyckas sträcka sig i låret när man sitter ner och lyfter en sak det är jävligt duktigt! lixom, HUR gör man? det är nästan så jag måste lära mig^^

aja det var nog allt för nu tror jag, det kommer komma ett inlägg om hur kroppen kändes vid dagens pass på gymmet. jag ska nog börja skriva lite träningsdagbok här på bloggen, får se om det är några som vill läsa det eller inte.

/J

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur kan man sträcka sig i låret bara sådär? :D

2010-02-28 @ 16:58:14
URL: http://alexandrapalmqvist.blogg.se/
Postat av: adrian

Jadu, det förblir ett mysterium. Men en teori skulle kunna vara att..... jag var trött...

2010-02-28 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0