Lördag

Jag hoppas denna lördag börjar komma igång snart, Blir det poker ? eller vad blir det ? filmkväll? bio? ehm massa saker som det snackas om men inget som verkar bli seriöst.. trist som fan..

Iaf denna lördag har bjudit på ganska roliga saker, Matte har sån sjuk träningsvärk sen han hängde med mig till gymmet igår. jag skojjar inte om jag säger att han behöver hjälp att ställa sig upp xD helt underbart att höra honom ojja sig över smärtan:D

jaja nu ska vi se vad man kan hitta på! någon som har nåt förslag får gärna höra av sig.

/J

Kommentarer
Postat av: Briitta

Meh.. schyst du är då. Vi hade kunnat hittat på något, vad som helst! Gjort snöänglar, sprungit spåret, kollat film.. ANYTHING! Du visste ju att jag är helt solo! Mjau mjau mjau.

2010-02-06 @ 17:51:13
Postat av: Jocke

men det blev poker tillslut :D som jag precis är hemma från ;)

2010-02-07 @ 03:54:29
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0