OS - Final

Ja, OS - Final det är ordet som just nu ligger på de flestas tungor skulle jag säga. min och Adrians är inga undantag till det! Egentligen så skulle vi ha varit 4 st som suttit och kollat på finalen och dessförinnan käkat middag på någon restaurang.. men det sket sig i sista sekunden pga en inblandad.. så sjukt trist.. men men vi får ta det en annan gång inom en väldigt snar framtid tycker jag!  Denna helg har varit sjukt najs, det blev gymmet idag igen och benen blev riktigt ordentligt testade, men det är så jäkla skönt!

jag har lovat dagböcker från träningen, ni ska få dem, men det blir först imorgon när Adrian åkt, just nu har jag inte tid:D

nu är Matchen avgjord också! Canada vann tyvärr den matchen, de var de bättre laget, även om USA var riktigt bra, de vek inte ner sig, och kvitterade när det var så lite som 24,4 sekunder kvar av sista perioden. men Canada avgjorde 8 minuter in i en väldigt bra övertidsperiod.

nu ska vi fortsätta nörda oss här faktiskt, vi har gjort oss förtjänta av det efter gymmande och allt:D

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0