OS

Godkväll alla!

NU sitter jag här och slappnar av, dagen och kvällen blev inte riktigt som jag hade planerat men om man tänker efter så blir det ju aldrig det. Dagen började iaf med en träning med laget, första gången vi tränade i dagsljus på många månader nu. vilken skillnad det är gentemot lampor som lyser! det fortsatte med Ålandsresan som jag tidigare skrev om.

när jag väl var hemma för att ta det lugnt så började det lite trevligheter från OS så det låg jag och kollade på tills en vän ringde och behövde hjälp. han stod i Uppsala och visste inte hur han skulle ta sig hem eller någonting (full också). så det blev helt enkelt till att åka dit för att hjälpa honom. men NU sitter jag här och ska väl snart sova tror jag. så jag hinner göra klart Historian imorgon innan det blir gymmet.

det vad nog allt för idag tror jag, Hej!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0