Tisdag

Denna dag blev helt annorlunda mot vad den brukar.. det kan ha berott på att jag somnade ungefär när min familj åkte till skola och jobb (alltså 06:15)... det blev lite sent.. men iaf. jag gick upp vid 11 iaf för att börja plugga.

Träningen ikväll var helt grym! det är så jäkla kul med fotbollen just nu, det går så jäkla bra. inte ens konditionsövningarna är jobbiga.. känslan är Grym när de andra står och flåsar och man själv klarar det utan problem, det kan jag lova er! konditionsträningen har givit resultat:)

Nu sitter jag här och måste sova inför morgondagen ! Godnatt med er allihopa!

Btw, kolla in denna tragiska artikel... helt galet... http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6575991.ab

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0