Tisdagen den 23/2

ja vad har hänt idag? Skola och träning. ovanligt ? absolut inte:)  som ni ser så har jag ändrat storlek och texttyp i inläggen. detta var på order av Emma, hon tyckte det var jobbigt! om det nu var en jobbig stil eller om hon helt enkelt har dålig syn (precis som jag) det vet jag inte men nu är det fixat iaf ;)

Träningen idag gick hyffsat bra, även om min ljumske gör sig ordentligt påmind, varje frånskjut och stopp gör det ordentligt ont.. men men jag får ta det lugnt mellan träningarna och hoppas det blir bra:)

nu sitter jag här och kollar Skicross, lite segt med tanke på att det bara är åttondelsfinaler men det kommer! sen ska jag kolla hockey! har även kollat runt lite på internet och hittade precis detta klipp på Aftonbladet, skönt att det gick bra tillslut, men lyssna på vad han i kontrolltornet säger! lite panikslagen är han nog allt!


/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0