Sverige i ett nötskal

Här har vi nog Sveriges sjukaste rättsfall hittils iår iaf! hur kan man som knarkare kunna sätta dit en langare för att den sålt dåligt knark ? den frågan kan ni ställa er och försöka få ett svar på. sen läser ni denna artikel. jag länkar och kopierar hela artikeln hit.

Artikel

"Flickvännen blev en delfin.

Då slog 26-åringen pipan i bordet.

Och gick till polisen med det dåliga haschet.

Rutten mat, spruckna skor och loppätna charterhotell. Det mesta går att reklamera.

Man dåligt knark?

”Är missnöjd”

I torsdags klev en 26-årig man in på polishuset i Eslöv, skriver tidningen Skånska Dagbladet.

– Jag är missnöjd med haschet jag inhandlat, sa han.

Inför ögonen på de häpna poliserna berättade han att han hade rökt hasch i tio år, men kände sig rökt på den senaste leveransen.

Varpå han tog fram en provbit som han ville få analyserad.

Enligt Skånskan ska 26-åringen efter några bloss kastats in i en mardröm, en hallucinatorisk upplevelse han själv misstänker beror på att haschet preparerats med LSD.

Dålig i två dagar

Tv:n började tala med honom. Flickvännen blev en delfin.

Först efter två dagar blev han någorlunda normal igen.

– Möjligen kan det räknas som misshandel om det visar sig att haschet spetsats med LSD, säger Mats G Odestål på Eslövpolisen till Skånskan."

lite halvskumt måste jag säga.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0