Brush it off

Första förlusten inkasserad, jobbigt.. men spelar man som vi gjorde i första halvlek så får man inte ut mer av matcherna än förluster. cupen är över och nu är det bara serien kvar. vi får se till att klara av den nu! toppmöte på söndag.

aja nog snackat om fotboll. mina tänder är som sagt lagade och fina nu igen, jobbet fungerar bra och skolan är över. nystarten är påbörjad, the game is on.

Denna dag ska bestå av städning av rummet (skulle varit gjort för länge sen men vi alla vet ju att man hittar på nya saker framför städning hela tiden..), Vm fotboll står högt på listan och sen blir det löpning med laget plus spelarmöte. sen ska jag köra fys när jag kommer hem, får se om det blir gym eller egen fys.

Lite sugen på bio är jag också, typ A-team eller någon film, nån som är sugen att se den eller någon annan film så hör av er!

nu ska jag städa och kolla fotboll!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0