It´s all about me

Denna helg har det varit full fart i, från början till slut. jobb, match, dömning och kompisar.

allting avslutades med att jag och Jenny drog in till Täby och kollade lite kläder och käkade

lunch. Tröjjan som jag kom över kommer på bilder nedan (och den ovan). dessutom så hittade

jag en bok som jag hoppas ska förgylla iaf 3 timmar av mitt liv de närmaste dagarna. en som

hör till Twilightserien. lite pengautsugning skulle jag säga, men man måste ju läsa den i vart fall.

 

 

Just nu så sitter jag och funderar vad jag ska göra, jag har konstigt nog en massa kli i fingrarna

för att fixa till i rummet nu! man kanske ska ta vara på det, göra iordning allt för att sen kunna

sätta upp allting som jag har runtomkring i rummet. typ, lampor, spegel och gardin. det blir nog så.

 

Morgondagen kommer iaf bestå av träning, fotboll och kanske lite fys här hemma. plus att jag har

lovat mig själv att fixa en sak här hemma, som ingen vet=)

 

Nu ska jag kolla på "the tournament" !

 

Bye!

/J


Kommentarer
Postat av: veronica

den var fin lilla du:D

2010-06-22 @ 01:59:34
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/
Postat av: v

sv: lugnt va;p

2010-06-22 @ 22:12:41
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0