Midsommar

Midsommarhelgen var en riktigt skön helg detta år, ingen fest, bara lugna puckar överallt. Grymt skönt om jag får säga mitt.
Midsommarafton spenderades på jobbet från 08-18:15 kvällen bjöd på fotboll, läsande av Snabba cash (som för övrigt är grymt bra!) och en tidig kväll.  Midsommardagen bestod av jobb och sen åkte jag ända bort till oändligheten som jag har för mig kallas Hallstavik ^^ jag och briitta tänkte kolla på ett par filmer och bara ta det lugnt, den första var LA Gigolo, som tydligen skulle vara barntillåten och en komedi. Komedi kan jag gå med på delvis men barntillåten var den definitivt inte! vi stängde iaf av den tillslut.. inte direkt bra och bara sjuk.

denna dag bestod av att jag hade problem med en låsning i bröstryggen.. så jag inte kunde andas ordentligt. det enda botemedlet mot detta är löpning eller simning så jag drog ut och sprang och körde fys. under löprundan så stannade jag och körde mitt första spel på en fotbollsmatch på Svenska spel. jag kände på mig att 4-1 till Tyskland mot England var ett bra resultat till oddset 70 gånger pengarna. insatsen 50 kr. vinsten blev 3500 kr ;) Grymt skönt.

allting har nu avslutats med en middag med Adrian och så kollade vi A-team inne på Sergel. om man gillar action med många sköna "Lines" i så ska man definitivt se denna film, grymt bra.

Aja nu ska jag sova, imorgon väntar Gym och jobb. hare gött!

/J

Kommentarer
Postat av: ElinLouise

sv: vi gjorde ordentliga armhävningar ;) men inte precis då.. (a) haha! ;)

2010-07-02 @ 17:00:41
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0