Omstart

Jag känner för en omstart, en reset, reboot. you name it all by yourself.
Vad händer då?
Skolan är nästintill slut, ett sista Matte E prov väntar, MVG ? kanske
efter detta så väntar världens största sport, i en månad så kommer världens bästa göra upp om bucklan, de flesta undrar vem som står där tillsist. Spanien bör göra det, men de håller aldrig för trycket. vad sägs om England. det tycker jag låter bra iaf.
Under och efter detta så väntar jobb för mig, träning i massor och lite stekande. så ska det bli.

Tänderna är lagade, skolan NÄSTAN slut, nytt jobb, nya bekantskaper och en stor sak på ingång.
Rebooten är gjord, nu ska bara inställningarna för resten väljas.


Match ikväll är det också, även utanför VM. Edsbro Tar emot Rimbo i ett derby som bara ska vinnas. klockan 19:15 är det avspark på Lummevi.

nu ska jag kolla på Sydafrika - Mexico i öppningsmatchen av VM.
vi hörs senare
/J

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bra där, har varit inne och kollat lite då och då! Kanske dags att börja skriva något xD

2010-06-14 @ 13:56:38
URL: http://alexandrapalmqvist.blogg.se/
Postat av: sandra

den gjorde ju det :) du måste ju fan börja skriva lite.. :D

jotack, jag vet att den går fel :) men jag vet inte hur man ändrar (a) haha

2010-06-18 @ 13:24:24
URL: http://saandrastark.blogg.se/
Postat av: veronica

titta han uppdaterar^^

2010-06-21 @ 22:10:02
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0