Tidig söndag

då var man färdig för att dra iväg en dag till då. denna dag bjuder på Match i Uppsala mot Citykamraterna, Toppmöte alltså. nu ska vi se vilka det är som ska gå till sommarvila med en serieledning i fickan.
Sommarvila redan... fan det känns inte som att det är mer än en dag som vi har sommar i det här landet., jag säger som en kompis sa när jag frågade varför dem åker utomlands under sommaren. "Vi ska nog se till att vara hemma under den dag då den svenska sommaren är här." Tragiskt, men nästintill sant. aja nog snackat om det. senare ska jag hämta Jenny innan jag sen ska döma match. får se vad vi hittar på efter den.

Jag kom precis på att jag ska fixa en sak innan jag åker så vi hörs senare!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0