Dagen

Vaknat: Check
Fysikplugg : Check
ätit ordentligt: Check
Tränat: Check

så har min dag sett ut idag, inte så rolig om jag ska vara ärlig, fysiken gick iofs rätt så bra, jag löste de talen jag behövde lösa, imorrn innan provet så tänkte jag sätta mig i biblioteket och göra dem igen (får hoppas att jag får göra provet lite tidigare också).. det går så fort detta kapitel, man hinner knappt andas^^ det blev inte bättre av att jag missade första veckan i skolan heller och att alla mina lektioner ligger på individuelltvaltider. så det blir mycket egna studier.

Träningen idag gick inte så bra enligt mig, jag har inte gjort en sämre träning i år, detta var absolut den sämsta denna säsong. även om de andra inte höll med.. men det är bara att ta nya tag och komma igen, snart börjar både vanliga säsongen och domarsäsongen, jag ser fram emot det riktigt ordentligt!  faktiskt så ser jag fram emot Domardelen absolut mest, jag har ju min dröm och det är dags att börja försöka nå den, vägen är sjukt lång och nästan ingen kommer ända fram, men man måste ju sikta högt eller vad tycker ni? talesättet "Sikta mot stjärnorna och kom till månen" passar ganska bra in här tror jag.

aja, nu har jag babblat på här ganska ordentligt, imorgon ska jag iaf in till skolan och sen gymma, vi får se vad dagen bjuder på mer efter det.

ha det bra!
/J

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hello sexy!

2010-03-26 @ 17:32:58
URL: http://alexandrapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0