Färdigskrivet

Denna helg har varit ganska full av saker, i fredags så gymmade jag med Emma (har du fått tillbaka rörligheten ännu?(A) jag hoppas det iaf!) efter det så åkte jag och Oskar och käkade middag, jäkligt trevligt att bara sitta och snacka skit grabbar emellan, efter lite problem på hemvägen så bestämde jag mig för att lira lite innebandy med några polare från Täby, så vi drog till danderyds gymnasium och lirade i 1-1½ timme, fan så skönt det är att springa av sig lite, jag är ingen hejjare med klubban men springa ifrån dem hela tiden kan jag allt göra!

I lördags så skulle jag följa med för att sitta på bänken på matchen (vi är två målvakter så vi lirar varannan match just nu under försäsongen), men 2 timmar innan matchstart så fick jag reda på att han var sjuk så jag skulle stå. planen var en av de blötaste jag någonsin spelat på, dm djupa pölar/sjöar med vatten både hjälpte och skälpte båda lagen, matchen slutade tillslut med en 4-1 seger för oss men den borde ha slutat med typ 9-1 eller någonting med tanke på alla chanser vi hade. bilder och referat finns på Hemsidan. på kvällen så var det helgens höjdpunkt när det blev biobesök med A =) filmen var Shutter Island som faktiskt inte var så bra som vi trodde, den var mest skum och psykiskt jobbig att titta på. men sällskapet var iaf mysigt=)


Nu sitter jag här och har precis skrivit klart ett referat inför svenska C imorgon, jag ska dra iväg till gymmet senare, får se om det blir  före eller efter middagen, men idag blir det överkroppsträning. genomgång av passet skriver jag efter jag varit där. nu ska jag faktiskt försöka vara seriös med att skriva träningsdagböckerna här!

aja, nu ska jag kolla hur det blir med middagen och allting. vi hörs senare!

/J

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe knappt du ;)

2010-03-28 @ 23:02:45
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack för en underbar kväll sötnus! :D

2010-03-29 @ 08:32:12
URL: http://alexandrapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0