Helgen som varit

sådär, då ska jag lägga in ett inlägg igen, jag har varit kass på detta, jag vet. men nu ska ni få en liten uppdatering.

Fredag: denna tillbringades uppe  i Edsbro med Adrian och några polare och en kortlek, kvällen blev hyffsat lång, jag var inte hemma förens vid 2 snåret (även om jag planerade att vara hemma senast 1.)

Detta gjorde så att lördagen blev ganska jobbig, jag fick ta bilen in till uppsala där jag hade fortsättningskursen inom domarutbildningen, denna startade vid halv 9 i uppsala och slutade inte förens 16. då ringde brodern och sa att det var poker/fest uppe med laget i laglokalen, så självklart åkte jag dit. (det blev sent igen och kvällen slutade inte förens 03:30^^)

domarkursen på söndagen gick ändå rätt bra även om ögonlocken kändes som tegelstenar.

i stora drag var detta min helg faktiskt, lite extra pengar på fickan , en klarad domarutbildning och tillslut så blev det lite sömn på söndagsnatten också!

ja det var hela min helg, nu sitter jag bara här hemma och väntar på att få åka till träningen. ska bli skönt att röra på sig lite igen, även om jag är rädd för hur mina ljumskar kommer kännas. måtte dem må bra idag!

vi hörs senare tror jag. om jag hinner efter träningen!
/J

Kommentarer
Postat av: Elin

Du kan ju ta med mig på feest i laglokalen (;

2010-03-25 @ 18:42:10
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0