"home" again

sådär, då sitter jag "hemma" igen efter en arbetsdag och sen en tur till Norrtälje för en väldigt trevlig middag med Emma, den höll på att sluta i att jag missade bussen^^ så kan det gå när man sitter och pratar och inte kollar klockan! kvällen var iaf väldigt trevlig, god mat och en massa prat. Så tack för en trevlig kväll Emma:)

nu sitter jag här och läser aftonbladet, fick precis fram en skrämmande men rolig nyhet från Aftonbladet, detta är ett praktexempel på att man inte alltid ska lita på Wikipedia till fullo utan att dubbelkolla informationen man får, här finns artikeln som är lagom pinsam för denna Walesare!

nu ska jag hitta nåt att göra, vi kanske hörs senare.

/J

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv! (:

2010-03-03 @ 23:07:55
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: veronica

hej jocke;p

2010-03-04 @ 21:51:53
URL: http://veronicanasslander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0