Life ends when you stop living

sådär, då är jag bosatt i edsbro i tre dagar, är hus/kattvakt ^^ drygt och tråkigt som en slaskig vårdag utan sol skulle vissa säga men detta är nog det jag behöver just nu. lite tid utan familjen, det må vara lov och man slipper skolan men jag behöver lite paus från familjen också. lite egen tid för att tänka och ta det lugnt, utan massa problem och saker att tänka på, utan bara att vara.

Allting är fixat, jag behöver knappt lyfta ett finger under dessa dagar, det enda jag behöver göra är att ta mig till träningen och hålla katterna vid liv (det borde inte vara så svårt va ? (; ). nu ska jag se om det finns något att käka till lunch! vi hörs senare.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0