Skön trötthet

sitter här nu och är påväg isäng, fick jobb imorgon så jag börjar halv 7. skönt att bara ha 15 mins promenad dit nu när jag är uppe i Edsbro. jag är helt slut efter träningen vi hade idag, först och främst var det lite folk pga. sjukdomar, utlandsresor och Sportlov. sånt som man får ta, men det är jävligt jobbigt för dem som är där, vi var iaf alldeles för få på det vi gjorde idag, dessutom så har man benpasset från gymmet i benen och det kändes idag måste jag säga, benen tog sin tid att starta och de tog slut för en gångs skull, konditionen känns ändå hyffsad även om nedträningen är en bit in i sin fas nu, men det kommer bli bättre snart när dosen av träning minskar ett tag. så kroppen får en chans att bygga upp sig igen. aja dagens träning var iaf tung men som vanligt så var den skön och jäkligt rolig. ljumsken kändes på slutet idag, då den blev jäkligt stel och tillslut klickade det nästan i den varje steg jag tog, men men den kommer igen den också!

nu ska jag krypa till kojs för att sen kunna komma upp halv 6 och käka frukost och dra in lite money!

Gnite!
/J

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså påsklov säger du ;)?

2010-03-03 @ 10:34:39
URL: http://emmast.blogg.se/
Postat av: Jocke

sv: hahah du fick ge igen ganska snabbt du ;) jag blandar alltid ihop det och sportlov:D

2010-03-03 @ 15:24:52
URL: http://jrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0