Godnatt

då var det godnatt då, jobb idag mellan 05:00 och 17:00... imorgon blir det till att gå upp 03:30 igen för denna *piip* snö! just nu längtar jag bara till att jobba med det jag verkligen vill, inte jobba för pengar utan för det jag faktiskt vill, en Vm final uppe på det vore inte helt fel heller, drömmen lever vidare för mig och målet är detsamma.

lite kryptiskt är det allt tror jag, men jag tänkte förklara mig imorgon efter jobbet, får se när det nu blir bara. men ett längre inlägg kommer imorgon i vart fall.

btw, finns det någon som har lust att ta sig an min design? bara en grym header eller något sådant vore grymt uppskattat, en helt omgjord design skulle vara ett stort plus också!

aja, godnatt med er!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0